czwartek, 1 grudnia 2022

Gecko Galz - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Mamy kolejne wyzwanie w Crafts Galore Encore o ulubionym temacie - Anything Goes. :) W tym miesiącu sponsorem jest Gecko Galz i ich cudne grafiki. 

Nagroda w tym miesiącu jest niebagatelna, bo aż 25$ na zakupy w Etsy GG!

Wykonałam 3 kolaże, wykorzystując zbiór grafik Crazy Manniquins Digital Collage Set. Trochę pocięłam grafiki i pozamieniałam miejscami/głowami. :) Dodałam skrzydełka i kobiece atrybuty. Tło to papier ryżowy Itd. Collection. Chciałam, żeby tła były lekko mroczne, ale nie przesadnie, żeby odpowiednio podkreślały to, jak Polkom odbiera się wolność myśli, wolność kochania, wolność wyboru. Głowa, serce i łono kobiety są ich niezawłaszczalnymi atrybutami i nikt, absolutnie nikt, nie może decydować o kobietach, tylko one same. 

Miałam lekki problem, co uznać za atrybut łona. Przyszedł mi do głowy krzyż egipski, ale on jest symbolem płodności, a płodność nie ma nic wspólnego z kobiecością. Użycie takiego symbolu dyskryminowałoby kobiety, które nie chcą mieć dzieci, a tego nie mogłabym zrobić. Płodność nie jest synonimem kobiecości. Dlatego wybrałam w końcu kwiat lotosu, który symbolizuje nie tylko kobiecą seksualność, ale i mądrość, oświecenie, piękno i wolność.

Tak więc przedstawiam Wam 3 kolaże o wolności kobiet - bez kolorowania i mixed mediów, wyłącznie papier. Nawet papier ryżowy użyty do teł nakleiłam zwykłym magikiem jak zwykły papier. Mimo świadomości, że to mi nie zastąpi mixed mediów i digisów, nieoczekiwanie i tak czerpałam z tego wiele radości. Lepsze to niż nic, a nie craftuję znowu od dłuższego czasu, więc to dla mnie wiele znaczy.

Sklep

Grupa

Blog





2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!