sobota, 10 grudnia 2022

TAZ XV

W lipcu tematem TAZa jest niebieskość i błysk. Na pierwszy ogień poszły ateciaki z tłem, które błyszczy właśnie na niebiesko, i digisami Lizzy Love. Tak się spodobały, że musiałam dorobić jeszcze jedną serię, a potem jeszcze wpis do art journala #52strony. :)







Kombinuję jak koń pod górkę. Już miałam wycięte cudne wilki od Jade Dragonne, ale dalej nie mam siły kolorować, więc wydrukowałam gotowe grafiki ze stocka.
Wyzwanie zakładkowe - Akademia Pana Kleksa i TAZ. Te wilki z czerwonymi oczami to jedno z najwyrazistszych wspomnień mojego dzieciństwa, więc moje mają czerwone kryształki zamiast oczu.




Do wyzwania poleciały też ATC z Fridą. :)




I wpis do AJ.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!