niedziela, 11 grudnia 2022

Prezent dla BFF

Kiedy byłam na I roku studiów, na warsztatach mieliśmy za zadanie na malutkich karteczkach wymienić pozytywne cechy wszystkich osób z grupy. Anonimowo. Mam je do dziś i są dla mnie źródłem pociechy - ludzie, których prawie nie znałam (bo jeszcze nie zdążyliśmy się poznać), zauważyli we mnie tyle różnych pozytywnych cech! Postanowiłam podarować taki prezent mojej BFF. 

Karteczki z wypisanymi cechami nakleiłam na tagi wycięte z papieru Galerii Papieru "Zaginione witraże". To dość stary papier, ale bardzo go lubię, a poza tym najwyższa pora zacząć wykorzystywać te tony papierów!

Digis na wierzchu to Sweet Escape Digis. Róże są z Polka Doodles.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!