sobota, 10 grudnia 2022

Wymiana ATC "Calineczka"

Kolejna comiesięczna wymiana ATC na Świrach Rękodzieła przyniosła znowu ciekawy temat: "Calineczka, retro, gazeta/książka, zębatka". Calineczka ta z bajki lub mała forma 2.5x2.5 cm. Wybrałam oczywiście tę z bajki, bo tworzenie czegoś na 2.5 cm2 mnie przerasta. :)

Dwie pierwsze Calineczki to digi od Izy (Kicikicitata), a ropuszka to digi Slumsi Tutki. Grafika z ropuszką naprawdę ma tytuł "Calineczka", a cytat jest autentyczny - to wszystko, co umiał powiedzieć syn Ropuchy! Pozostałe cytaty też z Andersena. Bardzo lubię inspiracje literaturą i w ogóle kulturą.






1 komentarz:

  1. Jak miło zobaczyć Calineczkę! Cieszę się Daga, że wykorzystałaś stemple. Bardzo mi się podobają.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!