niedziela, 23 kwietnia 2023

Szczurkowy PCJ

Ewa na lajwiku robiła fajne tło z papierów z gelli plate. Inspirowała się wpisami Susanne Rose Art. Ja się inspirowałam lajwem Ewy. Zrobiłam PCJ-zakładkę na Świry - w  tym miesiącu robimy zakładki na temat ulubionej postaci. Rzadko czytam beletrystykę, a jeśli już, to raczej nie mam ulubionej postaci, ale kocham cykl "Mysia Dolina" i zrobiłam zakładkę na ten temat. :)

Tło to papierki raczej nie z żelka - tylko niektóre są z żelka, część to papiery, które dostałam od dziewczyn, część moja, część to stara książka, a na to farbki akrylowe i stemple. Nie mogłam wydrukować cudnych papierów Karoli Osuchowskiej, bo ciągle mam niewymieniony toner w drukarce. Digi to Sweet November Stamps. Roślinki wyembossowałam czarnym pudrem (z brokatem, sic!) i pokolorowałam rozcieńczoną mgiełką, bo nie mogłam znaleźć akwarelek.

Cytat bardzo pasuje mi do mojej błękitnej Krecinki, która była maleńka, 190g, miała kifoskoliozę, mikroftalmię, była niewidoma, a mimo to została alfą dużego stada i rządziła tam bezkrwawo, w ogóle bez przemocy.  I miała posłuch! Jej przewodniczką była Mysza, która prowadziła zawsze Krecinkę. Bez niej Krecinka nie skoczyła nawet z kuwety na podłogę. Szczury nie dyskryminują i nie odrzucają niepełnosprawnych członków stada.

Wpis zgłaszam też na ScrapElektrownię, tydzień 16.
I na wyzwanie na Sweet November Stamps, gdzie w kwietniu jest temat Story. 




PS. Zakładka wygrała wyzwanie!



1 komentarz:

  1. Mysia jest cudna, zakładka świetna.
    A historia o szczurzej przewodniczce - niebywała i bardzo budująca.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!