czwartek, 20 kwietnia 2023

Inspiracja dla Sheepskiego - Die Cuts/ Punches

Dziś mamy nowe wyzwanie na fb Sheepskiego. Jak zawsze temat to AG z opcjonalnym twistem: Die Cuts/ Punches. U mnie kartka-pocztówka, która może być też zakładką, z digisem My Spy

Tło wykonałam mgiełkami, próbowałam zrobić coś na kształt galaktyki, ale mgiełki czarna i szara zdechły, znowu zapchały dokumentnie kolejną buteleczkę. :( Białe kropeczki zrobiłam ecoliną. W ramach punches wycięłam gwiazdki wykrojnikiem z papieru brokatowego. Próbowałam je zrobić dziurkaczem, ale ten ledwie odbił ślad z tyłu, ale nic nie chciał wyciąć. Kartka z trudnościami. :)

2 komentarze:

  1. Kartka (tag) po przejściach, ale bardzo przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So love this, the beautifully coloured "reindeers" stand out so well against your gorgeous background <3
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!