piątek, 28 kwietnia 2023

Kartka na TAZ XXIV

TAZ XXIV leci już na Świrach i ma temat Mikroświat, tekturki. Mikroświat obowiązkowy, tekturki opcjonalne. Drukarka mi padła, więc nie mogę wydrukować ani papierów, ani digisów. Będę kombinować z pracami bez papierów i bez digisów, chociaż to trudne. Pierwsza wjeżdża kartka. Ważka i gałązka to tekturki. Wszystko pokryłam czarnym gessem, a potem woskiem metalicznym i matowym. Pokropiłam też białą ecoliną. Na brzegach gdzieniegdzie jest też maska. Prościej się chyba nie dało. :)




1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!