czwartek, 27 kwietnia 2023

Zakładka na wyzwanie

U mnie znowu PCJ-zakładka, tym razem na wyzwanie na Świrach - w kwietniu robimy wpis artjournalowy pt. "Pielęgnuj ogród tak, jakbyś miał żyć wiecznie" (oczywiście zmieniłam miał na miała). U mnie tło tym razem ze starej książki i z e-papierów Karoli Osuchowskiej - i to Karola mi przypomniała, że przecież je mam, bo ileś miesięcy temu kupiłam! Już o tym zapomniałam! Karola zdigitalizowała papierki z gelli plate. 

Drukarka wydrukowała mi tylko 2 strony, jedną zmarnowała, drukując na odwrocie, choć nic takiego nie zaznaczyłam (specjalnie sprawdzałam to 2 razy!), a potem w ogóle odmówiła drukowania, więc w najbliższym czasie nic nie wydrukuję. :(

Digis ze Sweet Escape Digis pokolorowany tri-blendami. 

Wpis leci też do ScrapElektrowni - tydzień 17.



1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!