piątek, 1 grudnia 2023

Gecko Galz - Inspiracje dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W tym miesiącu sponsorem jest Gecko Galz, a nagroda to voucher na 25$.

U mnie powstał PCJ z mixed mediowym tłem i grafiką Pixie Children GG. Wpis opowiada o marzeniach podróżniczych. Zainspirował mnie temat Kiga Bet, który umieściłam na wpisie. 

Sklep

Grupa




Wpis leci na wyzwania:
Kiga Bet u Ewy: Nigdy nie ignoruj czyichś marzeń (wg mapki)
ScrapElektrownia /52
ArtGrupa ATC: PCJ 9/2023 mapa, kolaż



Do tej samej mapki Kiga Bet i z użyciem laleczki z tego samego setu wykonałam jeszcze jeden wpis, tym razem w kwadratowym talensie. Naklejki listków pochodzą z ali. Tło to stempel wytuszowany różnymi kolorami i spryskany wodą. 




Wpis leci na wyzwania:
Kiga Bet u Ewy: Nigdy nie ignoruj czyichś marzeń (wg mapki)
ScrapElektrownia /52
TAZ XXVIII: opowieści z mchu i paproci

3 komentarze:

  1. Cudne prace. A marzenia są, aby je spełniać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful designs, I especially love the Summer into fall quote.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Masz sporo podróżniczych marzeń!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!