niedziela, 17 grudnia 2023

Zimowe bombki ze szczurkami

Pierwszy raz w życiu zrobiłam bombki z HDF. Użyłam papieru ryżowego Art Alchemy (te w kolorze speckled egg) i AB studio (ta ceglasta). 

Użyte media:
papier ryżowy
białe gesso
pasta pękająca
mgiełki Distress oxide
antique powder Cadence
pasta glitter snow
biała ecolina
maska z gwiazdkami
sznurek

Ozdoby zgłaszam na wyzwanie Zielonych Kotów. Nota bene - praktycznie wszystko, czego użyłam w tych pracach, pochodzi od nich, tak jakoś wyszło, że w tym roku robiłam scrapowe zakupy tylko 3 razy i wszystkie tam. <3











2 komentarze:

  1. Wow! Śliczne są!
    Serdecznie pozdrawiam i bardzo, bardzo dziękuję za cudną kartkę z życzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. The most beautiful mice in the most beautiful ornaments! Great creation, my friend.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!