poniedziałek, 11 grudnia 2023

Zimowe wpisy

Tak mi się spodobał ten papier ryżowy, że postanowiłam go wykorzystać do końca. Nie jestem już teraz pewna, czy to Itd, czy Studio 75, bo ścinki wyrzuciłam. :( Ale jest fantastyczny! Dostemplowałam choinki do mixed mediowego tła i dokleiłam swoje grafiki. Niektórzy z Was dostaną taką pocztówkę za rok, chyba że się wcześniej wymienię na zimowe wpisy do AJ. :)

Drukarka wstała, wydrukowała mi jedną stronę czarną, jedną kolorową (właśnie te grafiki), i... padła znowu. Teraz krzyczy, że chce toner Y i C. Czemu nie sygnalizowała od razu? Teraz muszę znowu zamawiać i znowu płacić za wysyłkę. Do tego 4 tonery w ciągu miesiąca... Tak się właśnie pożegnałam albo ze sprzątaniem, albo z hydraulikiem...








2 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczne. Piękny ten papier ryżowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda mi to na studio75. :-)
    Świetnie połączyłaś papiery ryżowe z resztą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!