piątek, 8 grudnia 2023

Wyzwanie grudniowe

Na grupie Art Journal 2023 Klaudia robi grudniowe wyzwanie: serwetka + ręcznie robiony stempel. U mnie jak zwykle wszystko inaczej, tak, jak się da. :) Nie mam serwetki, więc jest papier ryżowy ITD. Pierwszy raz w życiu akceptowanie mi wyszło użycie go. Do tej pory się nie lubiliśmy, bo zawsze było widać brzegi. 

 Stempel chciałam zrobić z tektury, ale okazało się, że mi nie pasuje do pracy. Te gwiazdki też nie pasują (część zdrapywałam i nakładałam ponownie mgiełki, bo za diabła nie pasowały!), ale takie wyzwanie, więc być muszą. Zrobiłam je z naklejek. 

Digisek z Faeryink, wreszcie miałam okazję, żeby go użyć!

Do tła używałam gessa, pasty pękającej, białej ecoliny i mgiełek. Dwie gwiazdki - te zielonkawe - to halloweenowa grit paste. Przy okazji wywaliłam kolejne media, których nie zużyłam do końca, a mimo to wyschły na kamień, to niefair! To znaczy, że się przepłaca za zbyt duże opakowania. Przetrwały tylko pasta pękająca i grit paste - obie distress. 

Praca leci na styczniowy CCC, temat: Paint or Ink / Splatters.








1 komentarz:

  1. Z papierem ryżowym tak już jest, że trzeba sobie znaleźć swój sposób na te brzegi. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!