niedziela, 24 grudnia 2023

Relatively Thoughtful: PCJ z Cichą

Chciałam się z Wami podzielić radosną wiadomością: od stycznia będę członkinią DT Relatively Thoughtful! Będę robiła 2-3 prace miesięcznie z przepięknych e-papierów Sally i innych dziewczyn, w tym Karoli, której papiery już znacie z moich prac. 

Prezentuję Wam PCJ inspirowany słowiańszczyzną. Cicha to słowiański demon pod postacią małej, ślicznej dziewczynki w białej sukieneczce i wianku z maków (to symboliczny kwiat Polski). Cicha morduje ludzi z niesamowitą szybkością. Ma pręt, którego najmniejsze dotknięcie zabija. 

Wszystkie grafiki (poza Cichą z prętem) to freebies Relatively Thoughtful: Cute Poppy Girls i London Celebrates Challenge.  Podobnie papier w tle. Dodałam trochę gessa, wzorków pastą pękającą i stempli. Postanowiłam sprawdzić, co się stanie, jeśli stemple - nomen omen - tłowe nastempluję na wierzchu, tak żeby objęły też grafiki. Mnie się podoba ten efekt!









1 komentarz:

  1. Taka piękna i niebezpieczna zarazem... Pięknie wykorzystane grafiki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!