poniedziałek, 20 marca 2017

Koty

Koty miały iść na prezent, ale nie podoba mi się efekt końcowy. Sowa miała mniejszy format, a wyszła świetnie. Koty mają 25x25 cm, a wyglądają fatalnie. Nic nie widać. Pewnie wylądują w koszu albo na nich poeksperymentuję, a na prezent zamówię coś innego.



Wyklejałam ten obrazek ok. 2 tygodni, chociaż powinnam była w 2-3 wieczory (sowę wyklejałam właśnie tyle, a to 20x30). Nie wiem, dlaczego było mi tym razem tak trudno. W dodatku zabrakło jednego szarego, więc doklejałam innym kolorem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!