niedziela, 17 marca 2019

2 kolaże o czytaniu i 1 DP

Nie przypomniałam sobie już niestety pomysłów na książkowe kolaże. Zrodziły się 2 nowe. Jeden nieduży - nie umiem w Wordzie odmierzać centymetrów, może ktoś mi podpowie? Taki mi obrazek przyszedł do głowy, kiedy mi się przypomniał truizm, że książka to okno na świat.



Cytat "Gdyby nie dobre książki, które przeczytałam, miałabym dużo węższą wizję świata" w wersji męskiej jest autorstwa Llosy.

Autorem drugiego cytatu - "Mając wolność, kwiaty, książki i księżyc, któż nie byłby w pełni szczęśliwy?" - jest Oscar Wilde.



A takie efekty na zbliżeniach dodał mi telefon, nie wiem jakim cudem, teraz nie umiem już tego znaleźć. :D





***
A poniżej wklejam niedokończoną notkę o niedużym DP sprzed jakichś 2 tygodni.

A jednak pomysły na kolaże diabli wzięli. Siły na prace ręczne i czytanie też. Ale jakoś nie mam też siły totalnie nic nie robić, nie nadaję się do tego. Wygrzebałam jeden z obrazków DP, co wcale nie było łatwe. Szukałam jakiegoś niewielkiego, częściowego, z okrągłymi kryształkami, tymczasem większość albo miała 100% pokrycia, albo symbole były tak rozmazane i niewyraźne, że nie wiem, czy kiedykolwiek to wykleję. Może jak się doczekam kiedyś lightpada. Znalazłam mały zimowy domek. Gdyby go dociąć, nadawałby się nawet na kartkę, bo naprawdę malutki. I tu zonk: moja gilotyna (mało używana, ciężka i duża) tnie brzegi tylko do połowy, a potem już nie chciała, musiałam docinać brzegi nożyczkami. Miał ktoś taki problem? Czy gilotynę da się jakoś naostrzyć?

Jeszcze nie wiem, do czego go użyję. Może wkleję do smasha, jak znajdę na niego jakiś pomysł, a może powędruje do starszaków w Niegowie.





15 komentarzy:

  1. Fajne. I jak zwykle dające do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. O cytaty i kolaze, oba, bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace, kolaże rewelacyjne, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak klimatycznie tu u Ciebie :) a prace jak zwykle fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze rewelacyjne kolaże i cytaty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką Twoich kolaży. Świetne jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne świetne kolaże:) Gratuluję Ci pomysłów i wykonania:) Są bardzo w punkt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace, kolaże rewelacyjne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolaże z trafnymi cytatami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolaże. Bardzo fajny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne! Zgadzam się zupełnie z tym książkowym przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace, oj masz dziewczyno do tego talent 💕

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!