sobota, 2 marca 2019

Wielkanocna bratanica

Idąc za ciosem, zrobiłam jeszcze jedną kartkę ze skrzydłami i tłem Gecko Galza. To niebieskie jest moim ulubionym, a biało-błękitny papier brokatowy cudnie się z nim komponuje. Szkoda, że na zdjęciach nie da się uchwycić, jaki jest niesamowity.




Kartka wędruje na wyzwanie u Hubki, w lutym są to skrzydła. :)


Oraz jestem dumna, bo zgłosiłam tę kartkę do wyzwania na grupie Gecko Galz I for Indigo - i wygrała! Mogłam wybrać sobie kapitalne zestawy obrazków i wybrałam zestaw z Królowymi Śniegu




18 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo ciekawie skomponowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!takie Ateciaki byłyby bombowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ale te skrzydła są większe od ateciaka. :D Ta kartka jest tylko trochę mniejsza od połowy A4. :)

      Usuń
  3. Cudowna, bajkowa praca.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała kartka się śmieje tym śmiechem Tej Małej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca .Też mnie denerwuje czasem, że nie mogę uchwycić tego co jest. I to przekłamanie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje jak najbardziej nagroda zasłużona i przepiękny zestaw wybrałaś :)
    Piękna praca, ja również lubię niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna praca! Cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ale czad. Super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Kartka zasłużenie wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna i radosna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, a z papierem brokatowym już tak jest, że zdjęcia nie oddają jego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło, bardzo mi się podoba, tło cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, baśniowa kartka :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!