środa, 9 października 2019

Straszny kubeczek :)

Pozostaję w klimacie poprzedniej pracy, bo to to są bardzo moje klimaty, takie rzeczy lubię i nic nie poradzę. ;) Ta kartka też powstała na zabawę w ScrapElektrowni - w Dniu Robienia Kartek zabawy pojawiały się tam co godzinę. Dowiedziałam się o tym dopiero wczoraj i wczoraj zrobiłam poniższą karteczkę. Zabawy są wciąż aktualne, można się inspirować i wstawiać prace - i zamierzam to robić!


Tematy są takie:

nietoperze zrobione
kot
kubeczek/filiżanka zrobione
liście
coś gorącego
z cytatem
z książką
z dynią
ze sznurkiem
mini kartka
shaker
ptak lub zegar
do piosenki


Zombiak podpasował do kubeczka, a przed chwilą dowiedziałam się, że wygrał! To nagroda za szybkość, bo reszty kartek nie zdążyłam zrobić i będę je dokładać później. :D Ale jestem zszokowana i przeszczęśliwa, bo Tores uznała pracę za oryginalną, a jest jedną z moich mentorek, od których się uczę wielu rzeczy. 


Było bardzo mało czasu, zaledwie kilka godzin, a wiecie, że mnie na jedną kartkę potrzeba minim 2 dni, więc poszłam trochę na łatwiznę i wydrukowałam 4 tła z papierów elektronicznych z bloga Grandma Bonnie's Place. Drzewa i mostek to stemple Lavinii. Zombiak to SOG. Miał jeszcze loczka, ale odpadł przy wycinaniu. Odłożyłam go, żeby go potem dokleić, ale zaginął w akcji. ;)


Mostek i wodę podkolorowałam trochę finecolorami. Do zrobienia księżyca użyłam wczorajszej maski i distressów. Czarnym distressem wytuszowałam też brzegi kartki. Do kolorowania zombiaka użyłam - uwaga! - kredek! Polychromosów i Prism.


To całe moje zasoby - i jeśli chodzi o kredki, i jeśli chodzi o miejsce na biurku. :) Niestety więcej mam polychromosów. Niestety, bo są koszmarnie twarde. Żeby uzyskać minimum koloru (naprawdę minimum, sami widzicie na zdjęciu, jak delikatny to jest kolor), trzeba bardzo mocno dociskać. I trudniej tworzyć warstwy, bo jeden kolor jakoś słabo pisze na drugim. Z prismami w ogóle nie ma takiego problemu. Kolor się pojawia już po delikatnym dotknięciu, a warstw można nakładać mnóstwo. Po polychromosach palce bolą mnie nadal, i nie jest to niestety mały ból, który da się zignorować. Do pisania tej notki muszę używać palca, którego do kolorowania używałam mniej, a o tym, żeby znowu kolorować, będę musiała zapomnieć na wiele dni, choć planowałam wykończyć pozostałe 3 kartki, do których przygotowałam tła. :(


Kropeczki naniosłam gelly rollem, który jakoś słabo pisze po kredkach. Wycinanie też nie było zbyt łatwe. Na kubeczek i źrenice naniosłam crackle accents, a na kapciuchy nuvo drops. Nietoperki wycięłam wykrojnikami, jak poprzednio. 


Przy kolorowaniu inspirowałam się sposobem kolorowania Bonnie Kohane i Susanne Nyman - dla mnie to kredkowe mistrzynie, a kolorują właśnie prismami, których chciałabym się nauczyć używać. Z kredkowych kolorujących - skoro już o tym wspominam - polecam Wam jeszcze Janet Klein. Znalazła cudowny sposób na poprawianie kredkami tego, czego nie umieją zrobić markery. :)





***
Pracę zgłaszam do strasznego wyzwania :)
(do 31.10)



I do wyzwania u Ewy - roślinki



I do palety kolorów - liście (bo to na bank drzewa liściaste :))


23 komentarze:

  1. Ale świetny jest ten zombiak, myślę że znów morze wygrać, bo fajna jest ta "straszna" kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny klimat :) Zombiak jest fantastyczny i pięknie pokolorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska! a brokatowe bamboszki zombiaka totalnie mnie rozczuliły

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! Kartka oryginalna, świetnie zrobiona :) Współczuję obalałych palców, oby szybko przesłany boleć, bo pięknie tworzysz i nie ma czasu do stracenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest superowa.Zombiak na dodatek ma papiloty jeszcze nie zdjęte..he,he dopiero po/wstał i ta kawusia potrzebna,oj potrzebna :) Strasznie mi sie ta praca podoba, oj strasznie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, kartka świetna a Zombiak wymiata ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale rewelacja, podziwiam Twój talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny klimat tu stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. АААА! Страшная открытка! ;) Но. по своему, красива ;) Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej !! Bardzo oryginalna kartka,choć nie w moich klimatach :-). Cieszę się ,że może zagościć w mojej zabawie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna. Jak zwykle nieszablonowe.
    Podziwiam za umiejętność kolorowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Wiesz, że tworzysz na swoich pracach niesamowitą atmosferę?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowa i pięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kartka choć nie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna kartka, pięknie pokolorowane elementy, wszystko świetnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Chyba dodam to jakoś na stałe, bo blogspot ostatnio nie daje mi zostawiać komentarzy na własnym blogu - znika kursor myszki, nie da się przewinąć, nie pojawia się okno do wpisania komentarza po kliknięciu Dodaj komentarz, nie działa rolka - wszystko naraz. :/ Jednocześnie na cudzych blogach mogę dodawać komentarze zupełnie normalnie, tylko na swoim blogu nie. :/ Nie złamałam żadnego regulaminu, nie wiem, czemu blogspot to blokuje. :( A komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dodawaniem komentarzy u siebie mam tak samo, jedynie z telefonu mogę odpowiadać

      Usuń
  17. Kartka typu "strach sie bac";) ale podziwiam kreskę i talent:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) bardzo oryginalna :) dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!