środa, 30 października 2019

Zimowa kartka-tag

Jak ja lubię takie szybkie karteczki! Szybka karteczka to taka, do której mam już gotowe tło i pokolorowany stempel i pozostaje tylko to poskładać. :)


Tło zrobione już wcześniej za pomocą monoprintingu - fajnie wyszło dzięki farbom metalicznym. Stempelek Scrapper's Delight pokolorowany promarkerami i prismami przedwczoraj. Zielone roślinki też wycięte i barwione razem z poprzednimi listkami. Do tej kartki użyłam jednej gałązki jarzębiny, tylko ją pocięłam na kilka kawałeczków.


Na listki nałożyłam gesso - które się zabarwiło od tuszu jak żelopisy, grrr. Co zrobić, żeby tego nie robiło? Kuleczki zrobiłam Nuvo drops. Poinsecję kupiłam gdzieś gotową, testowałam na niej białe i brokatowe dropsy i stwierdziłam, że nie mogę jej wyrzucić, więc jej użyłam. :)


Ptaszek Anemone, jestem zachwycona tymi maleńkimi tekturkami! Kartka miała być w postaci tagu, więc wykorzystałam zwykłą bazę, obcinając jej tylko rogi i wiążąc wstążeczką.






***
Pracę zgłaszam do wyzwań:

1. Scrapper's Delight October Challenge



2. Rogate - święta wg mapki
(do 6.11)


3. Miszmasz Papierowy - dowolna praca z tekturką (ale fuksem! :))
(do 12.11)



4. Zabawa u Hubki - październik: tektur(k)a




PS. A pamiętacie jeszcze zakończone już zabawy w ScrapElektrowni? Prace można nadal dodawać, poza konkursem, inspirować się. Więc ja odhaczam coś gorącego i sznurek. :)

nietoperze zrobione
kot
kawa zrobione
liście zrobione
coś gorącego zrobione
z cytatem zrobione
z książką
z dynią
ze sznurkiem zrobione
mini kartka zrobione
shaker
ptak lub zegar zrobione
do piosenki zrobione
z heksagonem
jesienny moodboard

16 komentarzy:

  1. Ach! Cudowny tag! Dziewczę ślicznie pokoloroqane a kompozycja z lisciorkow tworzy piękną całość. Twoje rękodzieło jest wspaniałe i cieszę się że dzięki fejsbukowej grupie je poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze oglądam filmiki, które wstawiasz. Wtedy widzę jak ładnie wszystko się mieni. W tych połyskujących tłach jesteś Daga mistrzynią. Są bardzo piękne. Dziewczynka przypomina mi trochę postać z filmu "Awatar" - tylko w fioletach zamiast niebieskiego. Cudowna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie pomediowałaś! warto było popracować na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne jest to tło i bardzo ładnie pokolorowany stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely tag. I like your monoprint background. Thank you for sharing at Scrapper's Delights. Pippa DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest prześliczna, świetnie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag, pięknie pokolorowany stempel:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stempelek bardzo fajny, pasuje do różnych prac, a tu w zimowej odsłonie - super! Tag jest przyjemnie mroźny - tło ślicznie iskrzy i poinsencja także podkreśla zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie, lubię Twoje mediowe tła w pracach

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabulous tag, thanks so much for sharing it with us at Scrapper's Delights Challenge this month!
    Hugs Donna (DT) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny tag! Tło mnie zachwyca, jest świetnym podkładem dla reszty.

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdyby je pomalować clear gesso? Może to by pomogło i by się nie odbarwiały :)
    A tag piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jakie rewelacyjne kolory 💕 Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam "przed chwilą" ta dziewczynkę i zastanawiałam się do czego jej użyjesz :) cudny tag!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!