czwartek, 31 października 2019

Zimowa kartka-tag II

I jeszcze jedna szybka karteczka-tag. Tło, jak poprzednio, zrobione za pomocą gelli plate i maski z gwiazdkami. Bardzo lubię monokolorowe tła zrobione na gelli plate, zamiast zwyczajnie je pomalować. Pędzel daje zupełnie inny efekt niż gelli plate. Ten ostatni robi gładziutką fakturę, bez maziajów pędzla, a czerń jest nierównomierna, w niektórych miejscach jakby lekko starta.


Digis z Coco Palm Studio kupiony na wyprzedaży. Bardzo mi się spodobała ta dziewczynka - i niedużo do wycinania. ;> Pokolorowałam ją promarkerami i prismami. Pomponik ma 8 mm i świetnie tu pasował. W przeciwieństwie do miniczapeczki robionej na drutach, która okazała się jednak za gruba (choć wielkością pasowała). Zastanawiam się, jak by ją lekko sprasować. ;)


Ramkę wycięłam wykrojnikiem, tnąc jednocześnie papier brokatowy i chiński foamiran (ramka jest sklejona z foamiranem; chiński foamiran jest grubszy i tańszy, w sam raz do podklejania właśnie), bo chciałam, żeby ramka była lekko podniesiona w stosunku do tła. Foamiran po przewałkowaniu się spłaszcza, ale po jakimś czasie lekko się podnosi i jest w sam raz. :)


Bazą do taga został wykrojnik zakładki, tylko ścięłam go od dołu, żeby był krótszy. Powstała minibaza, węższa i krótsza od poprzedniej. Tył wycięłam oddzielnie z brystolu i obie części związałam wstążką. 


Tutaj też nie mogłam się powstrzymać, żeby nie dodać tekturki ptaszka. Został mi tylko jeden - już rozpaczam!






***
Pracę zgłaszam do wyzwań:

(do 6.11)

2. Miszmasz Papierowy - dowolna praca z tekturką (ale fuksem! :))
(do 12.11)


3. Zabawa u Hubki - październik: tektur(k)a




PS. A pamiętacie jeszcze zakończone już zabawy w ScrapElektrowni? Prace można nadal dodawać, poza konkursem, inspirować się. Więc ja odhaczam minikartkę. :)

nietoperze zrobione
kot
kawa zrobione
liście zrobione
coś gorącego zrobione
z cytatem zrobione
z książką
z dynią
ze sznurkiem zrobione
mini kartka zrobione
shaker
ptak lub zegar zrobione
do piosenki zrobione
z heksagonem
jesienny moodboard

14 komentarzy:

  1. Fajnie, że dałaś filmik- tag magiczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna, to tło jest magiczne!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pracy na pracę jestem coraz bardziej zakochana w Twoich stempelkowych pracach. Tu moje serce szczególnie zdobyłaś czernią, którą uwielbiam. Ładne oczka ma to dziewczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zimowy tag wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag mnie zauroczył Daga :) Nie wiem... może to jego czarny kolor plus skrzące gwiazdy i dużo błysku :) Niecodziennie widuję prace w tym kolorze. W każdym razie jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świątecznie błyszczy, na zdjęciach tak nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daga ten tag mnie po porostu zauroczył ...wpatruję się w niego bez końca :) Magia ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna! Zachwyca mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten tag, pięknie wyszło to czarne tło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny tag! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!