poniedziałek, 4 stycznia 2021

2 prace na 2 wyzwania

 Dziś ma dla Was 2 prace na 2 wyzwania. Pierwsza praca to kartka na Freebie challenge w Outlawz. W styczniu pracujemy z digisem od Jan's Digi Stamps. Kartkę uzupełniłam innymi stempelkami od Jan's - kotem, pająkiem i książkami z zestawu halloweenowego, ale sama praca nie jest halloweenowa. :) Tło to digi papiery We Are 3 - moje ulubione digi papiery! Wyszłam ze swojej strefy komfortu, bo to zupełnie nie moje kolory, ale chyba nie jest źle? :)



Tę kartkę zgłaszam do kociego wyzwania :)
I na wyzwanie u Jan :)

Druga praca to zakładka na kolejne Freebie challenge, tym razem w Imagine That. W grudniu wylosowałam tam dodatkowego digiska za udostępnienie banerka o wyzwaniu - w lutym jest dopiero 3. edycja, więc zapraszam serdecznie. 

Zrobiłam trochę walentynkową zakładkę, bo misiek zobowiązywał. :) Pierwszy raz w życiu zrobiłam paper piecing z digisem. Znalazłam na to własny sposób, bo żaden z dostępnych nie wydał mi się wystarczająco łatwy. Ja po prostu nałożyłam digisa w formacie png na digi papiery (są dołączone do freebiesa w tym miesiącu) i wydrukowałam, a potem samego digisa wydrukowałam drugi raz. Wycięłam część z parasolką, nakleiłam i - gotowe. 



Nie lubię postanowień noworocznych ani planów, bo EDS zawsze się z nich śmieje do rozpuku, ale tym razem zrobiłam wyjątek i postanowiłam w tym roku robić więcej zakładek. Jeśli tak nie będzie, to mnie ochrzańcie! :)

A, i jeszcze obiecałam sobie, że kupię album na ATC. Mam ich już ponad 20, należy im się. 

11 komentarzy:

  1. Jak najczęściej wychodź że swej strefy komfortu i twórz takie super pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, I love your cute tag❣ I love paper piecing, you did a great job and I love the tassels on your tag. Lovely job!! Thanks so much for playing at IMAGINE THAT DIGISTAMP! hope to see you next time 🥰
    Cheers,
    Kris, owner

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka świetna słodziak w parasolnc serduszkowej rewelacyjny w dodatku te piórka bossskie. A pierwsza byłam przekonana, że będzie cała wielka historia jakich to preparatów użyłaś do tego tła i ile to warstw ona ma, a tu... Po prostu papier. Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło w oryginale nie ma warstw, jest robione distressami, tak jak moje tła do Lavinii. :) Dlatego tak super pasują do distressów. Nie widać różnicy w kolorach i nie wiadomo, które kolory są wydrukowane, a które dodało się samodzielnie distressami. ;> Wczoraj kończyłam taką zakładkę właśnie. Okazało się, że kolor mojego distressa jest identyczny z tym z papieru i nawet z bliska ciężko powiedzieć, który mój, a który Bonnie. ;) Dlatego kocham te papiery!

      Usuń
  4. Kolory świetne czasem musimy podejmować wyzwania Tobie się udało

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace piękne. W kartce urzekła mnie zwłaszcza kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magma, Unique! Thank you for sharing your creativity with us at Jan's Digi Blog Challenge. Good Luck, stay safe and happy crafting!
    Hugs,
    Jan
    (Owner & Illustrator of Jan's Digi Stamp Shop)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love what you did with the images from Jan's Digi Stamps, Dagmara! What a fabulous way to combine them. :-D Thank you so much for entering and supporting our "Anything Goes" challenge at Jan's Digi Stamps this month. Good luck in the draw.
    NanaConnie DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for purring along to play at SUYP cats Challenges.
    Hugz
    IKE =^..^+

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. So cute - love how you've paper pieced the umbrella.

    Thanks for joining us at Imagine That Digistamp.

    Helen x

    OdpowiedzUsuń
  10. Adorable tag!! Thanks so much for participating in our IMAGINE THAT! PROGRESSIVE challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!!Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!