piątek, 1 stycznia 2021

Inspiracja dla Stampers Delights: Freebie Progressive Challenge

Styczeń 2021 - od dziś mamy nowe wyzwanie na grupie Stampers Delights! A że to freebie challenge, jest i nowe słodkie freebie. :) 

Stempelek pokolorowałam markerami alkoholowymi. Wzorki na tkaninie dodałam białym żelopisem (absolutnie żaden nie chciał pisać satysfakcjonująco po akwarelach!). Pobawiłam się też w embossing na gorąco, podkreślając na złoto końcówki włosów. Użyłam do tego kleju w pisaku. Oczy i lizak pociągnęłam clear glossem. 

Tło wykonałam akwarelami - niebieską i złotą - na papierze akwarelowym, a potem czarnym i białym żelopisem dorysowałam wzory, coś w rodzaju kwiatów. Napis należy do kompletu. Na koniec cieniutkim czarnym cienkopisem 005 dodałam tekst dookoła wzoru. Dla ciekawskich - tekst to cytat z refrenu piosenki Alice Merton: "I've got no roots cause my home was never on the ground".





Pamiętajcie o wyprzedaży w sklepie!



6 komentarzy:

  1. Śliczne niebieskości w tle i cudny stempelek :-) Pomyślności wszelakiej i zdrowia pozwalającego na twórcze prace i chęć do życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca. Te detale wspaniale wyeksponowałaś. Fajnie widać na filmiku, jak ładnie połyskuje tu i ówdzie:)))
    Buziaki Daga.
    Na Nowy Rok pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego twórczego w Nowym Roku.
    Praca cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów te świetne złotka, na filmie widać jak one fajne błyszczą, świecą się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe tło pracy przyciąga uwagę , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!