piątek, 15 stycznia 2021

Szczurki na łyżwach

 Tak się złożyło, że na blogu Imagine That Stamp wygrałam digiska, którego mogłam sobie wybrać sama. Wybrałam szczurki na łyżwach, choć wybór był trudny, bo autorka ma wiele cudnych digisów ze szczurkami. Ale mignęło mi wyzwanie z łyżwami, dlatego ten wybór. Wykorzystałam akwarelowe tło, które kiedyś zrobiłam - pochlapałam tylko trochę wodą. Na pokolorowany stempelek nałożyłam trochę efektów - clear gloss na płozę, sypki brokat na łyżwę, trochę białego żelopisu i voila! :)

Jak zwykle cudnych wzorków nałożonych przez maskę nie widać. Pasta była przezroczysta z delikatnym brokatem - to jedna z moich ulubionych, ale jeszcze nigdy nie udało mi się jej sfotografować tak, jak faktycznie wygląda. W rzeczywistości widać przezroczystość pasty i brokat, a telefon pokazuje to tak, jakby pasta była niebieska. Czy Wasze telefony też tak robią?




Pracę zgłaszam na wyzwanie z łyżwą. :) 16.02



13 komentarzy:

  1. Urocze te szczurki :) A tło bardzo fajne - niby nieskomplikowane, ale ciekawe i idealnie pasuje do stempelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca. Zawsze podziwiam Twoje tła Daga. Są zawsze dopracowane. Szczurki świetne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a CUTE card Dagmara! Love the color scheme and your glitter around the skate is so pretty. Lovely job all around. Thank you so much for linking up to IMAGINE THAT DIGSITAMP's Customer Gallery!

    Cheers,
    Kris B.
    www.imaginethatdigistamp.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło wyszło świetnie! Super zimowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie możliwe?! Wybrałaś szczurka?! To chyba przez pomyłkę!!! Hihi :) Pewnie pomyliło Ci się szczurka z mrówka, albo wiewiórka :D
    Super zwierzaki wyglądają na tej łyżwie ładnie zimowo je oprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczurki na łyżwach w zimowej wersji wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka i choć szczurki nie są moimi ulubionymi zwierzakami, to w Twoim wydaniu skłonna jestem je polubić:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca. Dziękujemy za udział w Wyzwaniu na blogu Świry rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne myszorki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!