czwartek, 21 stycznia 2021

Inspiracja dla Stampers Delights - Thrifty Thursday Sale Event

Dziś mam dla Was zakładkę w formacie DL. Postanowiłam, że w tym roku będę robić więcej zakładek - zawsze kiedy stempelek jest bardziej pionowy niż poprzeczny. :) 

Jako tła użyłam papierów We Are 3. Wytuszowałam je na brzegach, a potem embossowałam 2 rodzajami pudru - niebieskim ze złotem oraz białym. Ponieważ na wodę pudry się nie trzymają, wymieszałam wodę z odrobiną Magica. 

Stempelek to Chibi Fuchsia Fairy. Wycięłam ją bez białego borderu i pokolorowałam markerami alkoholowymi. Na skrzydełka nałożyłam brokat w pisaku.

Cytat pochodzi z książki Olgi Tokarczuk. Ma swój ciąg dalszy, ale mnie spodobało się autystyczne brzmienie tego fragmentu.









4 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!