piątek, 1 stycznia 2021

SheepSki - inspiracja dla Crafts Galore Encore (11)

 Dzisiejsza praca dla Crafts Galore Encore Challenge Blog spędzała mi sen z powiek bardzo długo. Najpierw nie miałam siły, żeby do niej przysiąść, potem miałam problem z kolorowaniem stempla - brakowało mi kolorów, więc w końcu wykorzystałam chińskie markery, które się słabo blendują, bo nie mam sąsiadujących brązów. Kolorowałam tego kota ze 3 dni, kombinując z deficytowymi kolorami, ale w końcu coś wyszło. :) Szkła w okularach zembossowałam złotym pudrem. Stempelek podkleiłam na tekturkach, bo do tła użyłam maski (i złotej pasty strukturalnej), więc klej się nie trzymał.

Wyzwanie w tym tygodniu to jak zwykle Anything Goes. Sponsorem jest SheepSki. Nagrodą są 3 digisy. :)









6 komentarzy:

  1. Hi this is a stunning card. Happy New Year to you. Take care, Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card is fabulous, Dagmara. I'm sorry you had such trouble colouring the cat, but what you ended up with is just stunning! I thought that he had glitter around his cheeks and neck, but it is the way you have coloured him - great result! The background with the gold paste is perfect for Bartholomew! Happy New Year! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna!
    Podziwiam za tak piękne kolorowanie, nawet mimo problemów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dagmarko ten brąz a może takie prawie bordo świetnie wygląda z tym niebieskim, kolory uzyskałam świetne. Szkła i ten obrys kota to fajny szczegół, a maska, choć tu znów złoto za którym tak naprawdę nie przepadam tutaj również powala na łopatki -wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zestawiłaś kolory w tej pracy lubię takie połączenia kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakie kolory 😮 cudowna praca.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!