wtorek, 5 stycznia 2021

Inspiracja dla Ike's World (6)

 W styczniu temat wyzwania jak zwykle brzmi Anything Goes, ale z opcjonalnym twistem Friends/Friendship. Użyłam stempelka Kindness. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi. Dokleiłam zdjęcie Myszy, no bo przecież nie mogło tam zabraknąć szczura!

Tło to papiery We Are 3. Pastą betonową nałożyłam na nie wzór przez maskę, a potem potapowałam Top Coat Glaze'em z betonowego kompletu. Stempel wycięłam kilkakrotnie i nakleiłam warstwowo, tworząc 3D. Na koniec pociągnęłam paznokcie clear glaze'em.










4 komentarze:

  1. Bardzo Sylwestrowo skojarzyła mi się ta karta... Przy tych wszystkich wybuchach przydałyby się zwierzakom takie ręce które je wszystkie by ochroniły przed tym czego się bały. A kartka śliczna, maska paznokcie... Fajnie dopracowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca. Efekt 3D rewelacyjny. Te dłonie pięknie wychodzą z pracy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!