niedziela, 7 marca 2021

DOTM Challenge

Na wyzwanie DOTM w Imagine That zrobiłam zakładkę z miśkiem. A drugą, ze szczurkiem, zrobiłam dodatkowo. 

Pierwsza ma tło wykonane magicalsami, druga - gelatosami. Jeśli pamiętacie wpisy do mini art journala robione na lajwie Hubki, to zauważycie, jaka duża jest różnica w wyglądzie teł, choć robiłam je tak samo! Różni je tylko papier - tamte były z papieru akwarelowego, a zakładka - z wizytówkowego. Oba papiery fakturowane, ten wizytówkowy nawet bardziej, a mimo to na nim tej faktury prawie nie widać, a i kolory są delikatniejsze.

Obie zakładki dopełniłam digisami Ewy Hubki - pasują tu idealnie!






9 komentarzy:

  1. Urocze zakładki :) Ta z muchomorkiem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki i ciekawe tła na nich zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. So BEAUTIFUL❣🥰 I love your att Dagmara! So much color and interest, they really are beautiful! Thanks so much for playing at Imagine That Digistamp!
    Cheers, Kris

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha napis na 1 kartce mnie rozwalił. Ten pożeracz miodu fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. You make some great tags and bookmarks and love the backgrounds that you have created on them. Michelle x

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute - love your backgrounds.

    Thanks for joining us for the Imagine That Designs Progressive Challenge.

    Helen x

    OdpowiedzUsuń
  7. Adorable tags!! Thanks so much for participating in our IMAGINE THAT! PROGRESSIVE challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!!Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!