poniedziałek, 1 marca 2021

Polka Doodles - inspiracja dla Crafts Galore Encore (13)

Dziś dla Crafts Galore Encore mam pracę ze stemplem Polka Doodles - Winnie Sunshine Delight Little Friends. Wszystko na tej pracy pochodzi z Polka Doodles: papiery tłowe, pre-colored digis i dziewczynka, którą sama pokolorowałam markerami alkoholowymi. Do skomponowania tła użyłam 2 papierów, a potem wtopiłam w nie... gałązkę. Tak, tak, to gałązka, nie drzewa, tylko powiększyłam ją i wtopiłam w tło, a potem dodatkowo wydrukowałam w mniejszym rozmiarze, żeby mieć dodatkowe listki do stworzenia korony drzew. Te wycięte listki potuszowałam zielonym distressem. 

Kolejnym krokiem było wydrukowanie i wycięcie kwiatów, listków i motylka. Przykleiłam to wszystko na tło, ale nie smarowałam klejem całej powierzchni digisów jak w kolażu, tylko łodyżki, dzięki czemu wygląda, jakby praca miała wiele warstw 3D. Stempel z dziewczynką przykleiłam an tekturki, a poza tym kwiaty we włosach i ten z motylem wycięłam ponownie i też podkleiłam na tekturki. Na koniec dodałam trochę mixed mediów - clear gloss, crackle accents, brokat i biały żelopis. 

Nagrodą w marcowym wyzwaniu są 3 digisy, więc zapraszam do zabawy! Temat to zawsze Anything Goes!

Sklep

Blog

Grupa






8 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!