wtorek, 2 marca 2021

Inspiracja dla Ike's World (8)

W marcu temat wyzwania jak zwykle brzmi Anything Goes, ale z opcjonalnym twistem Monochrome. Użyłam stempelków Demon Horses. Pokolorowałam je markerami alkoholowymi. Papiery to TCM&FPTFY i We Are 3. Koń na zakładce ma grzywę wyembossowaną na złoto, ale jak zwykle nie da się tego pokazać na zdjęciu. Powiem Wam, że było megatrudno kolorować i konie, i ogień. Kompletnie tego nie umiem, porwałam się z motyką na słońce. W dodatku ruchy mimowolne są coraz silniejsze i coraz bardziej i ordynarniej widać to na pracach. Za chwilę zaczną mnie wywalać z DT. :(Tym razem udało mi się to ukryć pod złotym pudrem, ale przecież nie zawsze tak będzie.

Blog

Grupa

Sklep



Kartka z kolei powstała na tle We Are 3. Tła zawsze pochłaniają najwięcej energii i siły, takie tła, albo też możliwość stworzenia ich samodzielnie, ale elektronicznie, to cudowna alternatywa na gorsze dni, kiedy sił brakuje. Takie tła ratują mi życie i w ogóle umożliwiają scrapowanie, a do tego dają dużo radości i pięknie wyglądają. Papiery fizyczne zupełnie nie są przystosowane do tworzenia teł, a szkoda, bo wolałabym je niż drukowanie!

To na tej kartce ruchy mimowolne zepsuły mi obrys koni. Myślałam, że kartka będzie już stracona, ale potem pomyślałam, że fajna byłaby złota poświata wokół nich. Wyszła lepiej, niż się spodziewałam. 

Cytat pochodzi z piosenki Maryli Rodowicz:

Autorką tekstu jest Agnieszka Osiecka. Tak jakoś skojarzył mi się serial o niej, który akurat oglądam, z tymi końmi. :-) Google translator zaproponował beznadziejne tłumaczenie, które się nawet nie rymuje:

"Former life has gone away
A warm scarf for winter,
Only horses, only horses, only horses, only horses I feel sorry for",

ale co na to mogę poradzić?


 


6 komentarzy:

  1. Kolejne zaskakujące zestawienia (ps, ale tych koni zębatych, to ja sie trochę boję ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem Ci, że jest moc, zębate konie robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerażające te kartki. O ile wszystkie Twoje chętnie "bierem" o tyle te możesz sobie zostawić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!