poniedziałek, 8 marca 2021

Wielkanocne jajo

Drugą wielkanocną kartkę w tym roku zrobiłam, bo Sherry West pisała na grupie, że jest jej przykro, że niewiele osób się udziela. Chciałam ją trochę rozweselić i zrobiłam kartkę z jajem - dosłownie i w przenośni. :) Kura jest mixed mediowa, oczka ma pociągnięte clear glossem, a grzebień - przezroczystą pastą pękającą z tubki (bo ta w słoiczku nadal kaprysi). Jajo zabarwiłam mgiełkami i dodałam wzorek pastą brokatową. Podkleiłam je na wobblerze. Osa to digisek Ewy Hubki - bardzo mi tu pasowała. Podkleiłam ją na tekturkach, a skrzydła pokryłam clear glossem.






5 komentarzy:

  1. OMGoodness - this is just AWESOME !!!!
    I love the crazy chicken. Such a super creation Daga xoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na kartkę, fajnie ją zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajkowe oczy genialne! Cudna Wielkanocna karteczka 😉

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!