środa, 10 marca 2021

Kolorowanie po numerach

Uwielbiam kolorowanki po numerach, idealne do relaksu, nie trzeba rozmyślać, jakiego koloru użyć, czy będzie dobrze, czy źle, czy pasuje, czy nie - ktoś to już ogarnął. Poza tym już sama możliwość wydruku to atut, bo można rozmiar dopasować do kartki, a właśnie takie małe obrazki lubię. Standardowe kolorowanki są dla mnie za duże, nawet te w niby niewielkich rozmiarach. :) Można się nimi pobawić, dodając cienie czy wobbler (króliczki są na wobblerach :)). 

Wrzucam ten post, żeby Wam powiedzieć, że wcale nie musicie spełniać cudzych oczekiwań i zawsze tworzyć najpiękniejsze prace. Czasami możecie po prostu zrobić to, na co macie ochotę, jakkolwiek proste i rozczarowujące dla innych to będzie. :) Coś, co nie wymaga żadnego myślenia, a daje radość. ;)

Obie te kartki trafią do mojej przyjaciółki, która od dawna sama wie, jak ważny jest relaks i sprawianie sobie przyjemności, czniając cudze oczekiwania. Obie te kartki mają w środku wydrukowane te same kolorowanki co na wierzchu. Przykleiłam je taśmą washi, żeby moja BFF mogła je pokolorować. W tym roku przeszłyśmy na smail mail i posyłamy sobie takie małe przyjemności. :)




5 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!