wtorek, 6 kwietnia 2021

Inspiracja dla Ike's World (9)

W kwietniu temat wyzwania jak zwykle brzmi Anything Goes, ale z opcjonalnym twistem Springtime. Trzymam się mojego postanowienia zakładkowego i zrobiłam zakładki. :) Użyłam stempelków z Alice Complete Set. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi. Papiery to Digital Curio. Bardzo mi się spodobało samodzielne układanie tła z elementów, muszę to częściej praktykować. Pomyślałam sobie też, że fajnie byłoby zrobić całą serię zakładek z Alicją i Kapelusznikiem, a nie tylko z królikiem, więc tak zrobiłam. :)

Blog

Grupa

Sklep






5 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!