piątek, 16 kwietnia 2021

Prace na wyzwania progresywne

9.04. Pierwsza praca - na wyzwanie Kinda Cute - to rozczulająca monochromatyczna myszka. Już dawno chciałam ją pokolorować i wreszcie nadeszła okazja. :) Tło z odrzutu z monoprintingu. Cytat to słowa Izabeli Sowy.



16.04. Druga praca na wyzwanie progresywne w Outlawz, w tym miesiącu pracujemy z digisem Bugaboo. Moja zakładka, tak jak i kolejna, jest prosta, bo ostatnio znowu jestem w gorszym stanie. Nie mam siły na tworzenie teł, więc sięgam po papiery. Nie wiem czemu, ale zawsze gdy sięgam po papiery, mam poczucie winy, że próbuję się wywinąć najmniejszym kosztem, ale cóż, lepsze to niż nic. Cytat z Yody - oczywiście chodzi o wielkość... jajek. :P



Trzecia praca na progresywne wyzwanie w Imagine That. Znowu zakładka - kocham je "miłościom wielkom". :) Autorem cytatu jest Wilhelm Raabe. 



W obu zakładkach podrasowałam papiery maskami i stemplami, ale stwierdziłam, że mi się to nie podoba i... użyłam ich drugiej strony. :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka.
    Zakładki świetne.
    Rośnie ich kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, kolekcja znika, zakładki się mnie jakoś nie trzymają. :)

      Usuń
  2. Super Daga! Wszystkie prace sa wspaniałe, ale ta pierwsza to moja naj:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie niosą swoje przesłanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piekne, ale myszka mnie urzekła 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda ma w sobie to coś co oczarowuje! Uwielbiam to, jak świetnie dobierasz obraz do tekstu :) Pewnie się powtarzam, ale właśnie tak jest! Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze z zainteresowaniem czytam Twoje napisy na pracach. Zawsze są tak trafne i wartościowe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!