niedziela, 18 kwietnia 2021

Zakładki

23.03. Pierwsza zakładka jest tak naprawdę bardzo stara, ma pewnie ze 2 lata. To odpad z zabaw z monoprintingiem. Wyleżała się, nie miałam pomysłu, aż w końcu dokleiłam czarne tło i napis, dorysowałam ramkę - czarnym markerem i dwoma kameleonami, więc skrzy się pod światło.


17.04. A to kolejna zakładka na wyzwanie progresywne, tym razem w Cute As A Button. Tło to papiery z Actiona, które dostałam od Hubci. :)


18.04. Jeszcze jedna zakładka, tym razem z aligatorem Imagine That, którego wycięłam warstwowo w 3D. I jak to u mnie, tło z odrzutów. :) Zielona zakładka mi się nie spodobała, bo jest w jednym odcieniu zielonego - okazało się, że wszystkie inne mgiełki nie działają (mam takich niedziałających ze 40!). Liść wycięłam z kolejnego tła, które mi się nie podobało. Po sklejeniu wyszło całkiem spoko. :)




5 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!