sobota, 24 kwietnia 2021

Swap ATC w VLS

To moja druga wymiana w VLS, ale jakoś bardzo je polubiłam. Dopóki to wymiana ATC, a nie ATCoin, to dla mnie ok. :) Tym razem temat wymiany to BLOOM. Moje kwiatowe ATC już pokazywałam (dodam też na dole), a teraz pokażę Wam zakładkę, jaką zrobiłam do tej wymiany. Lubię wymiany proste i "czyste", bez dokładania żadnych przydasi, które nie zostały dokładnie uzgodnione i ogłoszone bez jasnych zasad. Ta wymiana taka jest. Do kompletu robię tylko kartkę (poprzednio) lub zakładkę (teraz), żeby napisać na niej kilka słów dla mojej swapowej pary. Widziałam, że inni uczestnicy robią też np. pocztówki, takie zwykłe, nieotwierane. :)

Zrobiłam zakładkę z użyciem masek i tuszy distress. Wyszła inaczej, niż planowałam. Chmurki miały być błękitne, jak tusz na opakowaniu, ale okazało się, że jest taki ciemny, a nie taki jak na opakowaniu. Latać miały ptaszki, ale nie mogłam ich znaleźć, zamiast nich znalazłam rybki, więc ich użyłam, a co! Przypasował mi cytat z piosenki De Mono. :)




Na wymianę poleciała ta z kotem. :)


6 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!