wtorek, 20 kwietnia 2021

Inspiracja dla SheepSki "Flower Power"

Cześć! Dziś mam dla Was inspiracyjną kartkę do wyzwania na fb. Temat to Anything Goes, a opcjonalny twist to Flower Power. Użyłam stempelka "Morpheus" i pokolorowałam go markerami alkoholowymi. Potem przykleiłam go tylko za środeczek, żeby potem móc odgiąć płatki kwiatów. 

Tło to stempel odbity na papierze akwarelowym. Prosta metoda dająca fajne rezultaty - tuszujemy stempel (ja użyłam do tego kilku kolorów), pryskamy wodą i odbijamy. Nic więcej nie trzeba robić. :)

Cytat nie ma autora, to powiedzenie, z którym mocno się zgadzam.

Sklep

Blog

Grupa





5 komentarzy:

  1. This is amazing Dagmara, I love your creating style <3
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne - a ta myśl - bardzo Ci za nią dziękuję, jest mi teraz bardzo potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymowny tekst - dodatkowo świetnie współgra z grafiką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tło, cudna grafika i wspaniale motto.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!