poniedziałek, 28 czerwca 2021

Dwie mini prace :)

 Wczoraj zrobiłam szybkie kolorowanie na wyzwanie na grupie DigiMojo. Annabel zrobiła szybki - jednodniowy - konkurs na kolorowanie wiedźmy Faery Ink. Moja praca poniżej. Zrobiłam wpis do mini art journala. Tło to... podkładka do karteczek samoprzylepnych, a jedna z nich robi za księżyc. :)


A na wyzwanie na grupie LeAnn's World 101 wykonałam ateciaka z tłem, do którego użyłam jedynie czarnego elegant writera. :) Okulary, torebkę i buty pociągnęłam brokatowym lakierem Inglota do paznokci. Pod światło skrzy się na niebiesko. Próbowałam to jakoś sfotografować, ale jak zwykle nie wychodzi. ;)



4 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!