środa, 2 czerwca 2021

Zakładki i ATC według lajwa Ewy

Na Świrach Rękodzieła Ewa zrobiła live'a, według którego wykonałam te zakładki. :) Z livem związana jest zabawa, której zasady możecie przeczytać pod pierwszym postem w albumie. Do tego albumu dodajemy swoje prace.




Na livie robiliśmy distressowe tło, kolorowaliśmy i embossowaliśmy tekturki. O tutorial z kolorowania tekturek prosiłam Ewę już dawno, więc dla mnie to było superciekawe! Zobaczę jeszcze, jak mi pójdzie z kolorowaniem tekturkowych postaci, ale wydaje mi się, że to nawet łatwiejsze niż kolorowanie digisów. Może przeproszę się z tekturkami? Tyle ich mam, bo mi polecono je kupować, kiedy zaczynałam scrapować, a nigdy z nich nie korzystałam. 

Do embossingu użyłam kleju w pisaku - lepiej się sprawdza niż pisak stricte do embossingu. Mam 2 różne grubości klejów - ZIG i no name z ali. Obydwa się sprawdzają. Z kolei do embossowania brzegów użyłam dabbera.

Autorem cytatu jest Stephen King. :)

Do kompletu dorzucam jeszcze ATC w tym samym stylu. :)


Powiem Wam, że tekturka przedstawiająca człowieka to już zupełnie inna para kaloszy. Nie da się blendować, więc kolorowanie jest megatrudne.

Zabawa na grupie trwa cały czerwiec, więc spokojnie można dołączać. :)


5 komentarzy:

  1. Cudne zakładki. Takie trójwymiarowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam tu do Ciebie na chwilkę, z bloga Ewinki i zachwyciłam sie Twoim talentem, piękne prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzyskałaś świetne efekty! Super 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne oba, a na tym ATC to ja rano 😭

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!