niedziela, 20 czerwca 2021

Inspiracja dla SheepSki "Something Simple"

Pora na nowe wyzwanie na fb. Możecie przygotować jakąkolwiek pracę z digisem SheepSkiego. Opcjonalny twist to "Something Simple". Jako inspirację przygotowałam wpis do mini art journala z digisem "Purity". Miałam z nim przeboje. :) Pierwszym pomysłem było wydrukowanie digisa na papierze craftowym i pokolorowanie go kredkami. Niestety kredki okazały się narzędziem tortur, a obrazek wylądował w koszu. Markery sprawdzają się zdecydowanie lepiej. Zmieniłam całą koncepcję i wyszło mi coś takiego jak niżej. 

Sklep

Blog

Grupa




Do tła użyłam maski, a brzegi wyembossowałam czarnym pudrem z brokatem. 

3 komentarze:

  1. Awesome background and colouring Dagmara!
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, wspaniale pokolorowałaś :) I tło bardzo pasuje. A przypomniałaś mi, że podobnego Pierrota narysowałam dawniej (będąc nastolatką) kredkami na formacie A4 ;) Gdzieś mam w starych teczkach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!