wtorek, 1 czerwca 2021

Inspiracja dla Ike's World (11)

 Wyzwanie w tym miesiącu to Food and Drink. To chyba najtrudniejsze wyzwanie, jakie musiałam ogarnąć. Kompletnie nie odnajduję się w kolorowaniu jedzenia, a już tym bardziej w wymyślaniu, jak taką pracę ogarnąć! Na szczęście Ike ma cudowny zestaw digisów - Mousie Munch Set. Wyciągnęłam z niego szczurki, dodałam kubeczek i gotowe! Papiery 13 Arts świetnie pasują do paper piecingu pod względem wzoru, chociaż rozmiar mają nieporęczny. Ciekawe, skąd się wzięły takie niewygodne rozmiary papierów do scrapbookingu, do drukarki potrzeba przecież A4, a nie 30x30 czy 15x15. Etykietę na kubku pokryłam clear glossem.

Blog

Grupa

Sklep






2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!