wtorek, 24 października 2023

13 dni cz. I

W Sweet November jest zabawa - codziennie kolorujemy digisy do 2 albumów - jeden do albumu Spooky, drugi do albumu Cute. Temat oczywiście to Halloween. To moja pierwsza praca cute. :) Jak zwykle jestem niezadowolona (tu akurat z pokolorowania dyni). Szczurki nawet fajnie wyszły, ale wypisał mi się jeden z markerów i blendowanie diabli wzięli. Tło to WeAre3. Napis - VLS. 

Moje szczurki obchodzą słowiańskie Dziady, święto zmarłych obchodzone z 31 października na 1 listopada, jesienią (bo są też Dziady wiosenne). Podstawowym obrzędem jest karmienie dusz, stąd dynia. Na pewno nie zabraknie też wódki. ;>

Wpis leci na wyzwania:
Sweet November - cute
ScrapElektrownia 54/52
TAZ XXVIII: opowieści z mchu i paproci + fiolet




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!