piątek, 20 października 2023

Inspiracja dla Sheepskiego - Use Purple or Orange

Dziś rozpoczyna się wyzwanie Sheepskiego na fb. Temat to AG, ale z opcjonalnym twistem: Use Purple or Orange. Użyłam obydwu i zrobiłam jesienną kartkę z liskiem. Księżyc to distress glaze, tło zrobiłam mgiełkami. Także mgiełkami zabarwiłam listki. Lisek to Elsa i pokolorowałam go markerami alkoholowymi. 

Sklep

Blog

Grupa







Kartkę zgłaszam do wrześniowego Card Chain Challenge. Wybrałam linię Foxes / Autumn / Friendship. 


1 komentarz:

  1. Amazing background and beautiful colouring, I so love your creativity!
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!