wtorek, 3 października 2023

3 szybkie wpisy z washi tape

Wszystkie 3 wpisy zrobiłam na lajwie Moniki Kwiatkovej. Monika ma fajne pomysły, ale oczywiście mnie nigdy nie wychodzi to tak fajnie jak na lajwie. ;> Wszystkie grafiki mam z Crafeteria Prints z Etsy.

Dopiero zauważyłam, jaki napis jest na tej najszerszej taśmie na górze we wpisie z zegarem! Świetnie kontrastuje z jesienią życia 😃 Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że mieliśmy piękną jesień tego lata, w sumie jesień życia, bo najdłuższa ;P

ScrapElektrownia 47, 48, 49/52.





1 komentarz:

  1. You have put these pages together beautifully. I was looking for your card chain challenge card, but found these beauties instead. thanks for the card. It still has pride of place on my shelf. thanks you xx

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!