poniedziałek, 9 października 2023

Zakładka na wyzwania

Dziś zrobiłam zakładkę mixed mediową, trochę jesienną, trochę książkową. Digi od Alicii Bel - to moje pierwsze wyzwanie. 

Drugie to Świrowe - Książka, której zakończenie cię rozczarowało. U mnie to "Tajemnica Dąbrówki" Katarzyny Bereniki Miszczuk. To kolejny tom, w którym występuje rzeczona Dąbrówka, która - wbrew tytułowi - totalnie nic nie wnosi do książki. Jest strzelbą, która nie wystrzela, za to irytuje do granic możliwości. W tym tomie Dąbrówkę na szczęście porywa mamuna. Niestety (!!) zostaje odzyskana przez swoje rodzeństwo, które szlajało się w tym celu po lesie, co mnie irytuje. Nie podoba mi się takie zakończenie. Gdyby mamuna ją pożarła, kolejny tom byłby ciekawszy. 

Trzecie wyzwanie to październikowy TAZ.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!