niedziela, 22 października 2023

Książka znana z cytatu

Na Świrach w tym miesiącu tematem wyzwania zakładkowego jest książka znana z cytatu. Pierwsza moja myśl to "Mały Książę", ale zaraz potem pomyślałam, że to takie oklepane, więc zaczęłam przywoływać w myślach cytaty i pojawiły się "Dziady" Mickiewicza! "Dziady" są znane z wielu cytatów, a ja przekornie wzięłam cytat z samego Mickiewicza, z wywiadu o "Dziadach". Pytano go oczywiście o 44 i tak brzmiała odpowiedź. :)

Ten digis z zamkniętego już Make It Crafty przeleżał kilka lat. Nie ruszałam go, bo wiedziałam, że jeszcze nie umiałabym go pokolorować. To nie znaczy, że teraz umiem, ale nie umiałam się powstrzymać! 

Tło to niedawny freebie od Di's. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!