sobota, 2 marca 2024

Card Chain Challenge: Luty

Na lutową kartkę wybrałam linię Twine/Stencil. Użyłam obu. :) To naprawdę jest kartka, taka składana, nie pocztówka!

Kolorem roku 2024 jest Peach Fuzz, ni to różowy, ni to pomarańczowy - taki morelowy. Lubię ten kolor, choć na pracę nie miałam pomysłu, ale zainspirowały mnie dziewczyny na grupie art journalowej i artykuł o tym kolorze. Kartka jest dość słodka, bo nie wiedziałam, kogo wylosuję, i czy ten ktoś ma dystans do świata; ale zakładka i wpis do mini art journala nie są już takie słodkie (możecie je znaleźć w styczniowych wpisach), bo nie lubię komercjalizacji wszystkiego. Wyobraźcie sobie: skomercjalizowano kolor!


Grafiki do tej pracy zrobiłam sama w Bingu. Tło to maska Lavinii: popsikałam ją zielonymi mgiełkami i odbiłam na papierze. Grafiki znajdziecie niżej, możecie ich śmiało używać (personal use).








A oto kartka, któą otrzymałam od Suze Woods. :)



6 komentarzy:

  1. Lovely collaged work, this looks great Dagmara!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such beautiful cards made and received!

    OdpowiedzUsuń
  3. What lovely images you used to create your card Dagmara - love the looped twine with the letter charms! Julia xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Very creative and such a lovely card.

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a pretty collage with those images, Dagmara!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!