czwartek, 28 marca 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: Circus

Moja kolejna inspiracja w tym miesiącu to kolekcja Circus Relatively Thoughtful. Wykonałam 3 zakładki, wykorzystując tagi i grafiki z kolekcji, kartki z książki i kwiatowe naklejki. Jestem za cyrkiem bez zwierząt, ale kiedyś rzeczywiście tak bywało, jak na grafikach, a poza tym kolekcja jest przepiękna, taka w stylu vintage. Chciałam, żeby napisy na naklejkach kontrastowały z napisami, które dokleiłam  z własnego wydruku.

My next inspiration this month is the Circus Relatively Thoughtful collection. I made 3 bookmarks, using tags and graphics from the collection, cards from the book and floral stickers. I'm all for a circus without animals, but it used to really be like that, as shown in the graphics, and besides, the collection is beautiful, so vintage. I wanted the sentiments on the stickers to contrast with the sentiments I pasted from my own print.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!