niedziela, 10 marca 2024

Van Gogh

Dziś mam do pokazania wpis do AJ i wpis, który wyślę do przyjaciółki jak pocztówkę. Zainspirował mnie pewien mem o van Goghu. :)

Zastanawiałam się, czy pokazywać ten zielony wpis, bo telefon zrobił zdjęcie jakby kompletnie czegoś innego. :( Mój wpis jest ślicznie zielony, nie ma tam ani brązu, ani sraczkowatego, a żółty to kilka kropeczek w prawym górnym rogu. Tło wyszło wyjątkowo ładnie zielone, znacznie ładniejsze niż to różowe. A na zdjęciu jest coś kompletnie innego. :(




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!