sobota, 16 marca 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: PCJ, AJ i ATC

To już trzecia część moich prac z przepięknej kolekcji o Jane Austen - Regency Romance. Tym razem wykonałam PCJ, ATC i wpis do mini art journala harmonijkowego. Mini wpis i ATC powstały z resztek, jakie mi zostały po wcześniejszych pracach. Tło do mini albumiku zrobiłam mgiełkami, w PCJ z kolei użyłam stron ze starej książki. Zapomniałam ich użyć także w ATC. :) Wszystkie kafelki podkleiłam czarnym papierem. 

Minialbumik ma 8x8 cm!

This is the third part of my works from the beautiful collection about Jane Austen - Regency Romance. This time I made a PCJ, an ATC and an entry for a mini harmonica art journal. The mini entry and ATC were made from leftovers I had left over from my previous works. I made the background for the mini album with mists, while in the PCJ, on the other hand, I used pages from an old book. I forgot to use them in the ATC as well. :) I glued all the tiles with black paper. 

Minialbum is 8x8 cm!










ScrapElektrownia nr 9. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!