czwartek, 14 marca 2024

Wpisy szczurkowe

Natknęłam się niedawno na taki mem, który mi się bardzo spodobał i mnie zainspirował do tego wpisu. Klaudia stwierdziła, że bierze go w ciemno, więc musiałam wykonać 2, żeby mieć też dla siebie. :) Grafiki wygenerowałam w Bingu. Możecie śmiało ich używać, ale koniecznie mnie oznaczcie!

Wpis dla Klaudii zrobiłam w rozmiarze 15x15 cm, a dla siebie w wielkim actionowym AJ. Użyłam różnych skrawków i naklejek scraplove. Zainspirowały mnie tagi Beaty Bączek. :)

Wpis zgłaszam do wyzwania na grupie Art Journal - To mnie interesuje: garnek :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!