sobota, 17 czerwca 2017

Z sowami

Lift kartki z Pinterestu. Zrobiłam ją tylko dlatego, że chciałam zobaczyć, jak się składa te wykrojniki. Wykrojnik tego typu mam pierwszy raz w życiu i bardzo mnie ciekawił. Mam jeszcze jeden, z jamnikiem. W sumie podobna kartka też byłaby ładna. ;)

Klejenie jest straszne. Bardzo trudno utrzymać w rękach czy pęsecie te drobne części, np. oczy i źrenice. Ale po sklejeniu wygląda super. Użyłam papieru Carpe Diem - jego dwóch stron. Chyba muszę go dokupić, bo piękny.

Nie umiem robić kartek z wykrojnikami, muszę poćwiczyć. ;)



1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!